2013.02.11. 20:18
Kampány
Na, most már semmit nem értek. Akár merre megyek az utcán, a neten, bárhol, folyamatosan a lejárató kampány plakátjai, bannerei jönnek szembe.
Erről meg az jutott eszembe, hogy ha a kormányzó párt és a mögötte álló civilek ilyen hirdetéskre költhetik az isten tudja kinek a pénzét, akkor mostantól én is megtehetem, hogy a cégem konkureciájáról valótlanságot, vagy fél igazságot állítva terelem a népet az én vállalkozásom felé?
Eddig ezt nem lehetett. Nem mondhattuk, hogy a bedekó kakaó szar, csak azt hogy a nesquick azonnal feloldódik, és finom.
A Klapka beperelte a Henkelt, mert az összehasonlító reklám ötletén felbuzdulva, annó gyártott egy hagyományos mosópor nevű terméket, és a Henkelre akarta húzni, hogy lejáratják a általa forgalmazott mosóport.
Politikai hírdetésben lehet ilyet? Úgy tűnik igen, senki nem reklamál a témában sehol, pedig nem lehet nem észre venni, mindenhol ott vannak a hirdetések.
Még egy apróság jutott eszembe.
Kedvenc sorozatomban Az elnök embereiben azt mondják a tanácsadók az elnökjelöltnek, hogy ellenfelei nevét egyetlen sajtó nyilatkozatba meg ne említse, mert a negatív reklám is reklám, és ha sokszor nevezi nevén az ellenfelét, az akár a másik malomra is hajthatja a szelet.
Nálunk erről nem tud senki, pedig van ám igazság alapja a dolognak...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.