altercsaj 2013.01.19. 22:32

No akkor kezdjük

Szóval vagyok én, meg a körülöttem lévő világ, amiről folyamatosan véleményt alkotok.

A körülöttem lévő világ alapjában véve nem túl bonyolult. Budapesten töltöm napjaimat, ide is születtem. Van férjem, 3 gyerekekem. Furcsa foglalkozásaim - majd arra az idők folyamán biztosan fény fog derülni, mik is ezek - és a körülöttem lévő barátok, ismerősök. Ovi és iskola, ahol a gyerekeim naponta megfordulnak, ezért én is. Üzletek, kávézók, mozik, éttermek. Sok emberrel találkozom a munkám során. Sokfelé megfordulok a városban.

Amiről itt írni fogok, azok olyan dolgok, amiket csinálok, amik foglalkoztatnak, amiket főzök, amiket teszek-veszek a gyerekeimmel, a férjemmel, meg nélkülük is. Meg olyan közéleti (néha esetleg politikai dolgok) amik felbosszantanak, vagy épp megnyugtatnak.

Szívesen veszek kommenteket, véleményt-  akár negatívat is - csak kérelek ne alpári stílusban hozd tudomásomra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://altercsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr205027967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blog olló · http://kiserletigazdasag.blog.hu 2013.01.20. 17:19:03

Hajrá. Első posztnak jó volt, jöhet a többi ;O)
süti beállítások módosítása